You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 15 Next »

Välkommen till ditt nya utrymme!

Inledning

Välkommen till samarbetsytan för arbetsgrupp "Standardisering av intygsinformation"!

Syftet med denna samverkansyta är att fungera som en gemensam informationsyta där vi kan dela arbetsmaterial och annan nödvändig information som stödjer gruppens arbete.

Syfte och mål

Arbetsgruppen arbetar för att standardiserar informationen i valda intyg till berörda myndigheter.

Deltagare

Representanter frånNamn
ArbetsförmedlingenMonika Korinek
Jennie Magnusson
E-Hälsomyndigheten

Rodabe Alavi
Sahar Amdouni
Maria Berggren
Klas Blomqvist
Jessica Dahlbäck
Johanna Hellberg
Fredrik Johannson

FörsäkringskassanLinda Lund
Elisabeth Granberg
SkatteverketMaria Larsson 
SocialstyrelsenPernilla Jacobsson
Karin Forslund
Mckayla Sica
Transportstyrelsen Ulrika Björk
SKRVäntar på namn

Kontaktperson

Kontaktperson hos E-hälsomyndigheten: rodabe.alavi@ehalsomyndigheten.se

Möten

Datum 2021

Agenda 

Presentationer/Mötesanteckningar

Arbetsmöte
2024-10-10
10.00-12.00


  • Första mötet för "Rådet för interoperabilitet."

  • Genomgång av tänkt arbetsflöde
  • Presentation av arbetsuppgift 1 (Basuppgifterna)
  • Grupparbete arbetsuppgift 1
  • Paus
  • Diskussion i helgrupp
  • Genomgång av kommande arbetsuppgift

Kallelse:

Mötesanteckningar:

Presentationsmaterial:


Uppstartsmöte:
Extern arbetsgrupp - strukturering och standardisering av intygsinformation
2024-09-13
13:00-15:00


  • Välkomnande och presentationsrunda

  • Information om funktionen för interoperabilitet

  • Presentation av förstudie:
    Sammanhållen intygshantering inom hälso- och sjukvård och omsorgen

  • Överblick av utvecklingsuppdrag Sammanhållen intygshantering

  • Diskussionspunkt: Hur ska vi arbeta?

  • Övriga frågor

Kallelse

Kallelse:

Mötesanteckningar:

Presentationsmaterial:
Arbetsgruppen för standardiseirng av intygsinformation 240913.pdf





Slutför dessa uppgifter för att komma igång

  • Redigera den här hemsidan - Klicka på Redigera uppe till höger på den här skärmen för att ställa in ditt utrymmes hemsida
  • Skapa din första sida - Klicka på knappen Skapa i sidhuvudet för att komma igång
  • Helt nytt utrymme - Klicka på Konfigurera sidopanel i vänstra listen för att uppdatera utrymmesinformation och logotyp
  • Ställ in tillstånd - Klicka på Verktyg för utrymmet på vänstra sidopanelen för att uppdatera tillstånden och ge andra tillgång till sidan


Senaste händelserna på utrymmet

Medarbetare på utrymmet

{"mode":"list","scope":"descendants","limit":"5","showLastTime":"true","order":"update","contextEntityId":239934803}


  • No labels